Blommorna gör mig galen!

Idag har jag bara tänkt blommor och kommer mest troligt att avbeställa min bukett som jag från början trodde att jag ville ha, jag är helt säker på att jag vill ha en enkel och billig bukett... Jag älskar solrosor, tycker dom är så vackra och stolta! Så jag överväger att välja dessa istället, dessutom är det säsong för dem i Augusti då de är sensommarblommor. i så fall ränker jag mig något i stil med den här!
 
(från fröken frö! frokenfro.se)
 
Så stilig och vacker, men som sagt.. jag är sämst på att bestämma mig! Gillar också den långa skjälken som inte är helt bunden i sidenband! Så nu fundera jag på om jag ska ringa och boka om min bukett eller om jag ska avboka den och istället chansa att dom har fyra solrosor på fredagen före och köpa utan bokning, Vill ju hålla ner kostnaderna så mycket som möjligt! 
 
Hur gör man när man inte kan bestämma sig? Solrosorna har ju varit med på tapeten innan vi ens bestämde oss för bröllop.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0