En vecka kvar tills vi vaknar upp på vår bröllopsdag!

Idag är det en vecka kvar tills den 25/8.. Idag är det nog många som gifter sig, men inte jag.. haha jag får snällt vänta i en vecka till.. känner pirret i magen! Nervositeten som kommer att komma när vi står där på bryggan och gästernas bilar anländer! Jag kommer att DÖ! haha 
 
(bild från google.se) 
 
Sånna här skyltar ska jag roa mig med att fixa ihop ikväll, En med "Tack!", En med "Tuta för bröllop!", och en med Våra namn och datum på som ska sitta på väggen vid vårt bord! =) Skulle egentligen göra en skylt med "Nygifta!" på men det tyckte sambon blev för mycket.. haha Tänkte ta kort med dem, men det blir ett kort med Tackskylten för att ha som tackkort sen att skicka ut till gästerna.. (Pysseltant!) =) 
 
Synd är bara att mina bräder inte är i gammelgrått utan i ny fräsh träfärg.. och det är jag lite sur för :P
 
Har ännu inte fått något svar än på min bukett med solrosor... Om floristen sett min bukettidé eller?!
 
Blir vi de första som gifter oss vid mårdseleforsen eller är det andra som också gift sig där? Söker man på google t ex så får man inte upp någon match! Är vi de första? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0