Fru J Fjellström!

Imorgon är det en vecka kvar! Om en vecka är vi i stugan och gör iordning för festen, pillar med pyssel och förbereder det som ska ätas, Så från torsdag nästa vecka till ungefär tisdag kommer det inte bli någon uppdateringen på bloggen, om jag inte sitter via ipaden och skriver nån kort kommentar! 
 
Det är pirrigt nu och det känns som att varje litet snesteg är en fallgrop! haha vår vigselförrättare hade fått nya schemat och tydligen så skulle han jobba vår vigseldag, så nu vill han att vi skänker 1000 kr i kompensation för detta till flickor i kris. visst, jag har inga problem med detta men det är inget som vi har råd med i en klumpsumma i dagsläget, bröllopet är ju liksom så stramat att vi inte skulle få några utgifter av det som det skulle se ut.. att vi skulle kunna gå in och ut i vigseln och festen utan att behövt spara eller skuldsätta oss på kuppen! =)
Meen vi får ser hur det går, vi vill ju som ha fiolspelen! =)
 
Imorgon är det en vecka kvar! Jag längtar som en tok! Snart är jag Fru Fjellström =) Fru J Fjellström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0