Fundering..

Jag har en liten fundering, vet inte om jag i slutändan kommer lyssna på er, MEN vad tycker ni?
 
Blå snörning bak?
 
Eller vit snörning bak?
 
(klänningen är vi detta tillfälle knytt av min karl, ha det i åtanke samt att klänningen sitter lite för mycket nere.. haha!)
 
Vad tycker ni? Blir det roligt/fint med blått eller ska jag köra traditionellt vitt? Jag har nästan bestämt mig, men vad tycker ni? Barnen ska ju ha slips alt. fluga i samma färg.. sambon har valt att ha antingen lila eller gråmetallik slips! =)
 
Färgtema: INGET, blandat... 
 
..............
Ps. TRE DAGAR KVAR!!!

Kommentarer
Postat av: M

Jag tycker du ska köramed blått..

2012-08-22 @ 18:28:53
Postat av: Monica

jag gillade det blå! Lycka till och jag ser framemot bilder sen och få läsa om allas reaktion när de blev överraskade :D

2012-08-22 @ 19:29:12
URL: http://minabusungar.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jag tycker att det var jätte fint med blått band :) , välj det som känns rätt :)

2012-08-24 @ 15:57:05
URL: http://nittonarochblivandefru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0