servettrosett och längtan!

Tiden går fort och det enda som saknas är typ slips och skjorta till sambo! Och ja ringarna förstås som vi verkligen väntar på! Blev onödigt mycket tjafs som jag gärna sluppit! Har sagt till dem att vi måste ha dem innan den 20/8 och det börjar krisa känner jag eftersom dom inte meddelat än om hur det ser ut... Jag skulle ju få en helt ny ring eftersom en av diamanterna var trasig, och sambons ring verkar inte heller vara påväg.. Hmm man vill ju som gärna gifta sig med ringar!!
 
 
Kan inte vänta på att få lägga upp bilder sen på hur dagen blev!! :) kommer bli så fint och mysigt att jag inte kan sluta tänka på det.. Allt blir väl inte sotävling tänkt oss men lite iaf! :) 
 
 
(http://volang.elleinterior.se/etikett/servetter/)
Hittade denna servettrosett och föll pladask, det gjorde även sambon så så här kommen den se ut iaf! Busenkelt dessutom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0