Våra ringar kommer bli ett mörker!

En sak vill jag klargöra, att handla ringar från smyckenet var ingen lätt match! Fick skicka tillbaka min ring först för att den var trasig plus att det var fel i graveringen, igår kom min ring tillbaka, yes tänkte jag nu kan jag i lugn och ro gifta mig med ringen närvarande. MEN! Denna är OCKSÅ trasig på ett annat ställe.. skenan som diamanterna sitter i är sprucken rakt över... Så nu har jag skickat ett besviket mail till dom och jag hoppas på ett mail som kan göra mig gladare, jag kommer gifta mig med denna ring men vi får se hur dom löser det! Jag ska bara ha denna modell och trist som det är så är det bara dom som säljer den! Så här ser våra ringar ut tillsammans..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0