Äntligen tillbaka!! =)

Har varit bortrest i en vecka men nu är jag hemma igen! Därför har det stått stilla på bloggen, men ja allt går frammåt och ringarna kommer förhoppningsvis båda två nästa vecka! Ska bli kul se dem tillsammans! Jag skickade ju tillbaka min för att dom missat på graveringen och att en diamant i den var trasig, så ni hoppas jag att jag får tillbaka en hel ring med rätt gravering.. Dom har varit super bra dom vi köpt av men känns ändå som att det krånglat lite väl mycket, en diamant ska väl inte bara vara trasig så där? Tur att jag upptäckte det!
 
Provat smink idag men insåg snabbt att smink inte är min grej, hmm vet inte hur jag ska lösa detta för jag klarar mig nog inte med prylarna jag har hemma och jag vet inte om jag har råd köpa nå avanserat när jag ändå inte kommer använda det igen? Vi får se hur jag löser de där.. eftersom vårt bröllop inte ska handla om pengar så ska vi hålla nere kostnaderna så mycket som bara går, så att bli sminkad finns inte på kartan dessutom så är det aldelens för långt till närmaste sminkös för att den också ska vara ekonomiskt försvarbart, eftersom vi kommer hålla till "ute i skogen"...
 
Undrar om man ska skicka bilder till Vindelns kommun efter det att vi gift oss i mårdselforsen? Jag tror att vi kanske blir dem första? Jág vet inte.. har inte hittat bilder eller info om eventuellt tidigare bröllop! haha skulle kanske vara kul för dom också att se vad som hänt där nere =)
 
Planen om tallrikar av trä är pasé, men lite annat som är bestämt är vilken skumpa som skall drickas och bordsplaseringen, hade räknat med att ha 4st på bredden vid borden men måste tänka om eftersom borden bara rymmen tre på bredden.. Mer då? Jag vet inte.. Maten är som färdig vad som skall finnas, men inte direkt förrätten.. blir ju inte direkt någon förrätt heller utan mer som en snaskbord vid ankomster och skålen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0