(inlägg publiserat i efterhand)

Hjälp vad många som kollade min blogg igår! Det måste ha varit ringen som drog all uppmärksamhet!! ;) Hur som hellst så är jag oviss om hur jag ska göra med min ring, har fått ett mail nu där dom vill rätta till sitt misstag och vill då att jag skickar tillbaka ringen till dem så ska dom gravera in dubbelhjärtat som saknas, men jag måste ju ha ringen innan den 20/8 för att den säkert ska kunna hänga med till bröllopet.. det är visserligen över en månad bort, men eftersom dom tog mer än två veckor på sig att gravera ringen sist efter beställningen så är jag rädd att det ska ta lika lång tid igen... Dom skrev inte ens att dom skulle betala frakten, den vill jag då inte stå för!!!
 
Vill jag verkligen skicka iväg min ring nu när jag äntligen fått hem den! =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0