Tack för idag!

Idag insåg jag nog bara mer hur mycket jag längtar till vårt bröllop, vi var på min sambos brors bröllop och även om det var fint och underbart på alla sätt och vis så är det inte så som vi vill gifta oss.. och jag längtar så oerhört mycket nu efter att bli herr och fru, till att säga att det här är min man, till att stå där hand i hand och förklara att man vill leva resten av livet ihop i samhörighet med familj och vänner som valt att komma den dagen, vår dag! Den 25/8 2012! Jag älskar min karl så oerhört mycket och han är mitt hopp och min framtid! :)
 

Nog mycket fylleprat för ikväll, men jag vill bara säga att dagen har varit underbart trevlig och det är skönt att vara hemma igen.. barnen somna 23:00 och jag ska ta två ipren när jag går isäng och hoppas på att det blir sovmorgon för hela gänget! :) Tack för ikväll!
 
Hoppas att alla som inte ännu tackat ja, gör det imorgon för vi vill ju att så många som möjligt kan komma och att ingen kommer sen och säger att dom vill komma för vi vill ju börja planera mat och plasering av bord, absolut senast fredag nästa vecka måste vi få in alla jatack.. även om sista dagen är imorgon!!!!!!
 
Nu ska jag gå vidare på internet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0